torsdag 22 oktober 2009

hmm ibland får man slå sig själv på fingrarna...

Idag har jag fått be om ursäkt för mitt beteende. Jag har en tendens att fräsa utan att den person jag fräser på är värd det. Idag var det älskade C som fick ta den smällen, men jag ringde och bad om ursäkt. Har fortfarande lite dåligt samvete för det. Han skulle bara ringa och vara gullig så nonchar jag honom. 'snyggt' NOOOT! Det brukar vara Lojs eller Mams som får ta det. Det är när ngn ringer vid fel tillfälle. Jag borde vid detta laget lärt mig att skita i att svara och ringa upp när jag e redo för det. Det är ju bara synd om den person som får ta min skit!! Aja baja på mig!!

Idag fick jag min danska sykepleierske legitimation ;) S¨å nu har jag en norsk, en svensk och en dansk :D Låter nästan som början på en bellman histioria ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar