onsdag 21 oktober 2009

Back at work..

Körde hem i måndags morse och var på väg att somna flera ggr på vägen, så nu lämnar jag tillbaka bilen till Mamma och åker med Greger istället. Åhh när jag kom hem i måndags var min sköna säng redan varm, för i min säng låg min underbara C o sov. Han hade åkt hem till mig och lagt sig, så när jag kom indrösandes var det bara att krypa ned i en varm säng och bli kramad på. Det var den PERFEKTA MÅNDAGEN. Den började bra och sen fortsatte den vara bra. Vi promenixade, handlade, gjorde soppa och mös. Kan inte bli bättre...
Igår vaknade jag av att klockan ringde och som tur var var det inte jag som skulle upp :) Jag somnade snällt om och vaknde inte förrän 13,40 helt sjukt. Antar att min kropp var trött ;) Nu sitter jag här och bara längtar efter min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar