lördag 5 december 2009

Tillbaka där jag hör hemma...

Sitter nu åter i mitt betongslott och jobbar natt :D CPH blev inte vad jag hoppats på och klumpen i bröstet den bara växte med tiden. SÅ hade jag turen att min gamla chef lyckades och tog tillbaka mig!! Nu sitter jag här, och bara trivs. Det äe jätte skönt. Är lycklig igen...Är så skönt att "vara hemma igen"
Idag har jag myst med Maddo och Vincent, en trip till ÖB och "storshoppade" och sen fika på ett mysigt café på Värnhem. Grannar hette det, hur mysigt som. Det kan jag rekommendera, god latte och fräsch quinoa sallad med kycklig, nams.
Sen hem sova lite och kl 16,30 kom C. Det är inte kul när ens scheman inte matchar ALLS. Så idag kom han över på en snabb kaffe. Det var mysigt. En puss och en kram och sen var han tvungen att gå, men jag är väldigt glad för att han kom.

Nu är kl 2 och jag ska äta frukost om 2h sen gå rundan och sen hem och SOOOOVA.. JEJ!!! längtar till min säng!!
Nu fylla på läkemedel i vagnarna, nästan lika kul.... *nooot*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar